چرا صهیونیست ها به نتانیاهو رای می دهند
نظام نوین اسلامی
جهان زیر سایه ی اسلام

بنابر این گزارش، فیگارو می نویسد: «این ضربه از این رو مهم است که کسی نمی تواند "یووآل دیسکین" را که از سال 2008 تا 2011 حساس ترین پست را اشغال کرده بود و 38 سال سابقه خدمت در سرویس های اطلاعاتی دارد، به چپی بودن متهم کند. "یووآل دیسکین" می گوید در جلسات متعددی که با نخست وزیر و وزیر دفاع، ایهود باراک شرکت کرده، از رفتار این دو که سیگار برگ بر دهان و لیوان ویسکی در دست، پیرامون پرونده هسته ای ایران در دفاتر "موساد" و در حال خوردن غذاهای لذیذ گفتگو می کردند، بارها شوکه شده است.»

 

این روزنامه فرانسوی ادامه داد: «"یووآل دیسکین" می افزاید که نتانیاهو قامت یک رهبر را ندارد، در حالی که نخست وزیران پیشین همگی منافع اسرائیل را در صدر مقوله های دیگر قرار می دادند. او نتانیاهو و باراک را سود جو و فرصت طلب می خواند. به گفته منابع آگاه "یووآل دیسکین"، "مئیر داگان" رئیس پیشین موساد و "گابی اشک نازی" فرمانده پیشین ارتش، نقش مهمی در زیر فشار گذاشتن نتانیاهو و باراک برای رها کردن طرح حمله آنها به ایران در سال 2010 ایفا کرده اند. طرحی که نزدیک بود به اجرایش بگذارند.»

 

روزنامه اقتصادی "لز اکو"، نیز می نویسد: «ظاهراً بنیامین نتانیاهو فهمیده که مردم اسرائیل او را نه به دلیل این که رهبری مناسب است بر خواهند گزید بلکه به این دلیل که کس دیگری وجود ندارد. چرا که سه حزب چپ میانه نتوانستند با یکدیگر به توافق برسند.»


میزبان مارکت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1